【Report】 Jafore Picnic on Oct. 8, 2018 / 10月8日「2018ジャフォールピクニック」開催しました

On October 8, 2018, the Jafore Multilingual Playgroup Picnic was held along Kamogawa River, near Demachiyanagi Station.

The weather was just perfect. It was very nice to see friends and to meet other families.
Number of participants were approx. 40 from Canada, Slovakia, Australia, Bangladesh, Indonesia, Vietnam, Indonesia, Barbados and Kyoto.

Thank you for coming to Jafore Picnic!
--------------------
10月8日、今年もさわやかな秋晴れに恵まれて、みんなでピクニックをしました。

合わせて50人くらい、カナダ、スロバキア、オーストラリア、バングラデッシュ、インドネシア、ベトナム、バルバドス、京都の人が集まりました。

楽しい時間をありがとうございました!