Jafore performed Magic at Kansai Islamic Kids Festival / 関西イスラムフェスティバルでマジックを披露しました


Kansai Islamic Kids Festival on Sunday, July 19, 2015 at KOKOKA, Kyoto-city International House was a great success. The festival was organized by our Indonesian friends, and Jafore staff, Miki and Megumi performed Magic at the festival.The children participated in various activities among coloring, drawing and writing stories. We all enjoyed the event.

関西イスラムキッズフェスティバル、7月19日日曜日、京都国際交流会館にて開催されました。
すごく盛り上がっていました。
ジャフォールスタッフの岡本と西も、京都工芸繊維大学の廣田さんにご協力いただきマジックショーを披露して子どもたちを驚かせました。
子どもたちは、ぬりえやお絵かき、作文に挑戦しました。外国から来た人たちがその地域でコミにティーをつくり、地域の人と協力しながら子どもたちが学ぶ場を提供する、すばらしい取り組みだと思いました。



Magic show, changing tea to water!! お茶を水に変えるマジック!